30 Mayıs 2016 Pazartesi

May 24 - Ardahan with German Motorcyclists

Benim ilk göz ağrım 2010 model Mondial 100 UKH cub motoru bugün satmak için Hanak İlçesine götürdüm. Dönüşte otostop yapmak için ana yola çıktım. Üstümde ekipmanlar ve elimde kask ile yola dikildim. Belki 15-20 araç geçti, kimse almadı. Baktım Damal tarafından 4 tane motorcu geliyor. Kaskı yukarı kaldırarak, otostop çektim. Hemen durdular. 2 çift Alman karı-koca. Dördü de ayrı ayrı V-Stromlara binmişler. Erkeklerden birisi beni artçı aldı. 


İlk defa böyle güçlü touring bir motora artçı bindim. Aman Allah'ım o ne gidiş be!... Kaskta kamera vardı, binerken kamerayı açtım. Ancak ne olduysa bindikten birkaç saniye sonra kamera kapanmış. Beni Ardahan'a kadar getirdiler, üniversitenin kapısında bıraktılar. Saat öğleden önce 11.00 idi. Yemeğe davet ettim, "hem dinlenir, devam edersiniz" dedim ancak bayanın birinin karnı ağrıyormuş. Programlı yolculuk ettiklerini ve bugün Erzurum'a yetişmek zorunda olduklarını söylediler. "Danke viel mal, gute reise" dedim, uğurladım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder