29 Mayıs 2016 Pazar

May 26 - Damal, Otağlı Village

Damal'ın Otağlı Köyü İlköğretim Okulu'nda ilköğretim öğrencilerinin katılımı ile bir bilim fuarı düzenlendi. Beni de davet ettiler. Çünkü bilim fuarındaki projelerden birisinin fikir babası ben idim. Proje konusu sera tipi ahır projesi idi.
Dönerken biri Damal çıkışında, diğeri Ardahan'a girerken, 2 kaza atlattım. Tedbirli olmasam, çarpmıştım. İlkinde Damal'ın çıkışında, yolun sol tarafından bir Clio önüme çıktı. Nasıl olsa Türkiye'de motosiklet, bisiklet yolda araçtan sayılmıyor.

Clio önüme çıktı:







Diğerinde ise Ardahan'ın girişinde kamyonet karşımda şeridime girerek sollama yaptı:




Otağlı Köyü Bilim Fuarı, çekim 1:


https://www.youtube.com/edit?video_id=3Uoruz1EMI4

Otağlı Köyü Bilim Fuarı, çekim 2:





Otağlı - Damal - 1









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder