29 Mayıs 2016 Pazar

May 28 - Posof

Üniversitede bir akademisyenin başına gelebilecek en nadir olaylardan birisi benim başıma geldi. Ocak 2015 tarihinde Ardahan Üniversitesi, Teknik Bilmler Meslek Yüksek Okulu, Arıcılık Bölümü'nde göreve başladım. Ben geldiğimde arıcılık bölümünün 1. ve 2. sınıfında 2'şer öğrenci vardı, yani bölüm öğrenci sayısı 10'nun altına düştüğü için, kapanmıştı. Geçen yıl 2. sınıfı mezun ettik, bu yıl da son 2 öğrenciyi mezun edeceğiz.

Ancak bu arada ben geldikten birkaç ay sonra, YÖK'ten Posof İlçesi'ne MYO açılma kararı çıktı. Posof MYO'nda ilk etapta açılması düşünülen bölümlerden birisi de arıcılık bölümü oldu. Çünkü Posof, Kafkas Arısı'nın gen merkezi.  İl merkezindeki Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu, Arıcılık Bölümü'nün hazırda 1 öğretim üyesi, 2 öğretim görevlisi hocası da var. Bizim kadroları YÖK kararı ile, ilana çıkmadan Posof'a naklettiler. Ben de Posof'a gidip, yeni görev yerimi bir gezeyim dedim. Fotoğraf yok, sadece video çekimi var.



Exit from Ardahan - 1





Exit from Ardahan - 2



From Ardahan to Hanak - 1





From Ardahan to Hanak - 2




From Hanak to Damal - 1






From Hanak to Damal - 2




Ilgar Mountain Climbing - 1





Ilgar Mountain Climbing - 2






Ilgar Mountain Landing - 1






Ilgar Mountain Landing - 2





Posof'a giriş - 1





Posof'a giriş - 2





Doğrular Köyü





Doğrular Köyü-Posof






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder